ראשי
בלוג
עורך דין פלילי בחדרה

עורך דין פלילי בחדרה

כמה מילים על עצמי

בתחום המשפט הפלילי אין תחליף לניסיון. לפני כניסתי לעולם המשפט שירתתי כ-14 שנים במשטרת ישראל בתפקידים שונים. תפקידים אלו כללו בין היתר ראש המשרד לחקירות פשיעה ביחידה ללוחמה בפשיעה (ILF), קצין חקירות ביחידת הונאה, בוחן תנועה וראש מדור תאונות דרכים. על רקע זה, יש לי יתרון משמעותי בכל הנוגע להתנהלות מול מערכת המשפט, משטרת ישראל ומערכות נלוות נוספות. אחד מתחומי ההתמחות שלי הוא ייצוג חברות ביטוח בהליכי תאונות דרכים. למעשה, אני נחשב מומחה בדיני תעבורה ומסרתי חוות דעת מומחים לבתי משפט לתעבורה, לא פעם הצגתי חוות דעת מנוגדות לאלו של בוחני תאונות מהמשטרה. חוות דעתי מקובלות כעדות מומחים בבתי המשפט. בנוסף לשירותים אלו, משרדי מציע סיוע גם לעורכי דין נוספים בתחום זה. אני מחויב להעניק שירות מקצועי, אישי ואדיב ללקוחותיי. אני נלחם ללא לאות למען טובתם על ידי בחינה מדוקדקת של הסיכויים והסיכונים המשפטיים הכרוכים בתיקים שלהם.
אני משה ליפשיץ, עורך דין פלילי היושב בחדרה.

מהתקשורת

עבירות פליליות כוללות עבירות מסוגים שונים כמו עבירות סמים, מס, רכוש, רצח, שוד , אלימות , מין ,מרמה הונאה ועוד. בדרך כלל בעבירות מסוג זה, עצם קיום ההליך משפיע בצורה דרמטית ומשמעותית על חיי הנאשם או החשוד ולכן חשוב לבחור בעורך דין פלילי שמתמחה בתחום ויכול ללוות את הנאשם בצורה מקצועית ולנהל נכון את כל שלבי התהליך. עורך דין פלילי מנוסה ומקצועי עשוי לסייע לנאשם בשמירה על פרטיותו והמוניטין שלו.

טיהור שם

לעיתים, כאשר החשודים והנאשמים במשפט הפלילי הינם אנשי ציבור, פוליטיקאים או אישים חשובים, המשימה הדחופה ביותר של עורך הדין המייצג אותם הינה לשמור על פרטיותם, שמם והמוניטין שלהם ורק אז להתפנות להוכחת חפותם. במשפטים בתחום הפלילי קל מאוד להסתבך, והתוצאות שייקבעו בסופם ישפיעו באופן ישיר וקריטי על חיי הנאשמים, ולכן בבחירת עורך דין לייצוג פלילי- אסור להתפשר! יש לבחור בעורך הדין המקצועי ביותר שיוכל להבטיח לכם המשך חיים שלווים ורגועים . למידע נוסף הכנסו והתרשמו- משה ליפשיץ- עורך דין פלילי בחדרה.

שלבי ההליך הפלילי

במשפט פלילי חשוב להבין שהדרך שעוברים עד לשלב התוצאות הינה משמעותית בצורה קריטית, החל משלב החקירה, הליכי המעצר והשחרור, דרך השימוע ולאורך כל המשפט עצמו.
לעורך הדין המייצג אתכם קיימת השפעה עצומה על כלל השלבים. ליווי אישי ומקצועי יכול להביא להצלחות רבות גם בתיקים פליליים מורכבים וקשים ביותר.
מידע אודות עורך דין פלילי בחדרה ניתן להשיג אצלנו באתר!
הקליקו למידע נוסף אודות עורך דין פלילי בחדרה
אם אתם נמצאים במצב קשה ומוחשי, וזקוקים לעזרת עורך דין פלילי בחדרה, ניתן לפנות למשרד עו"ד מנסור ושות', המתמחה בתחום זה. נסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בפשיעה פלילית, יכולות משפטיות עשירות והבנה מקיפה של החוק והשיטות המשפטיות, מאפשרות לנו לספק לכם את העזרה המקצועית והמתאימה לצרכיכם. כיוון שהגנה משפטית מול עבירות פליליות היא מסובכת ומתחרטת עם הרבה סיכונים, מומלץ להיעזר במקצוען מוסמך כדי להבטיח את זכויותיכם ולהגן על העתיד שלכם.

צור קשר

במשרדנו, משה ליפשיץ- עורך דין פלילי בחדרה, נוכל להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר וללוות אתכם יד ביד לאורך כל ההליכים המשפטיים- החל מייעוץ ראשוני ותמיכה ועד להצלחה ולניקוי שמכם.
הצוות שלנו ממתין לענות על כל שאלה, למידע נוסף בנושא עורך דין פלילי בחדרה צרו עמנו קשר כעת במספר 0502293949 ונשמח לעזור .